Θέλω...

Θέλω να με ακούς, χωρίς να γίνεσαι κριτής μου.
Θέλω να μου δίνεις τη γνώμη σου, χωρίς να  με συμβουλεύεις.
Θέλω να μου έχεις εμπιστοσύνη, χωρίς να απαιτείς.

Θέλω να με βοηθάς, χωρίς να δοκιμάζεις να  αποφασίσεις για μένα.
Θέλω να με φροντίζεις, χωρίς να με ακυρώνεις.
Θέλω να με κοιτάς. χωρίς να προβάλλεις τον εαυτό σου σε μένα.
Θέλω να με αγκαλιάζεις, χωρίς να με κάνεις να ασφυκτιώ.
Θέλω να με κινητοποιείς, χωρίς να με σπρώχνεις.
Θέλω να με υποστηρίζεις, χωρίς να με κάνεις φορτίο σου.
Θέλω να με προστατεύεις χωρίς ψέματα.
Θέλω να έρχεσαι κοντά μου, χωρίς να με καταλαμβάνεις.
Θέλω να ξέρεις τις πλευρές μου που πιο πολύ σε ενοχλούν,
να τις αποδέχεσαι και να μην προσπαθείς να τις αλλάξεις.
Θέλω να ξέρεις ...πως σήμερα μπορείς να βασίζεσαι πάνω μου...
Χωρίς όρους 
Jorge Bucay Αργεντινός Ψυχίατρος / Συγγραφέας 
ΘΕΛΩ  (Ελεύθερη απόδοση από την Ελένη Ιωσηφίδου)

Πηγή:sgial.pblogs.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος και το κρασί στην Ελλάδα του χθες και του σήμερα.