«Καλή μου Παναγιά».

Αχ !  Καλή μου Παναγιά,
Αγνή  κι  Ασύγκριτη !
Τα μάτια Σου, Φως μέσα στο Φως!
Η χάρη Σου, Παντευλόγητη,
με Χίλια ονόματα  φανερώνεται,
σαν την ασύνορη Ανατολή, που Ηλιόκαλη
ανατέλλει στις άσπρες Εκκλησιές,
Ζωήρρυτος σαν δεξαμενή της Αρετής,
που ξεδιψά τις γειτονιές του κόσμου.

-------------------------

Ω Βασίλισσά μου Θεοκόσμητη !
ω Αύρα του Ζέφυρου και Γλυκοκυματούσα !
Συ που Αέναος, ψίθυρος γαληνός,
του πόνου μου είσαι Γιάτρισσα και της περίσσειας
θλίψης μου σα λύτρωσης Όστρια ταξιδεύεις,
Συ είσαι η μόνη μου Κιβωτός, η Προστάτιδα της Ψυχής
που σε λιμάνια  του Χριστού,
την προσφυγιά της Σωτηρίας μου,
σαν Παυσολύπη Παναγιά,
Αρχόντισσα μεσιτεύεις.
-----------------------
Αχ ! Καλή μου Παναγιά !
Πρώτη Μάνα, Θεομάνα !
Πώς την Ελπίδα μου απ’ του Θανάτου
τις αλυσίδες λευτερώνεις!
Η αγκαλιά Σου, μύρο Ουράνιο κι Αείρροη πηγή,
Αγάπη, που διαχέεται αιώνια
μέσα στην Αγάπη.
Άκουσε Καρδιοβαστάζουσα Παναγιά,  Δοξάρισσα,
Βηματάρισσα, μια προσευχή ανάξιου,
πληγωμένου.
----------------------------
Ω Συ Κλειδί του Παραδείσου !
Ρόδο Αμάραντο κι Αυγουστιανή,
Συ Παναγιά Ακαθή, Συ κόρη Θεία,  Με τους Κρίνους,
Ω  Συ Παναγιά Ηλιότοκη, Θαλασσινή,
Δικαιόκριτος κι Ασπροπαναγιά,
πρόστρεξε πάνω απ’ όλα μου τα αιτήματα,
το όφελος της ανάστατης Πατρίδας!
Σε ικετεύω Καλή μου Παναγιά, γιατί αδίκως βάλλεται,
αφήνεται μισή,  Σακατεμένη καίρια,
κοιμάται δίχως παιδιών πια Όνειρα,
βουβή, με δόλο προδομένη.
-----------------------
Χρόνια Πολλά σου Καλή μου Παναγιά,
Ομόθεος, Πάντων Χαρά !
Η Κοίμησή Σου, Σκάλα που ένωσε Γη και Ουρανό,
Ελπίδα για Θεία υπόσταση χάρισε
στη μοίρα του ανθρώπου!
Ω Συ Ιερόβλαστος Ομορφιά , Αμόλυντος
Κυρά μου των Αγγέλων σπόριασε μέσα μου,
με Αέρα και Φωτιά,
Το Λόγο Του Θεού ξανά.
------------------------
Αχ ! Θεόσκεπαστη,  Νεροφορούσα Παναγιά,
Άνοιξε σε θερμοπαρακαλώ !
Συ Βλέπουσα , Ελεούσα, τα μάτια της Ψυχής μου,
με των αμαρτιών τα δάκρυα
να δούνε, ως προορίσθηκαν,
το μάταιο της ζωής μου.
Ω Συ Ζωοδότειρα, Γερόντισσα,
την ύπαρξή μου οδήγησε,
σε δρόμο Αγάπης ανώλεθρον κι αγαθοποιόν,
εκείνον Του Κυρίου.
--------------------------
Χρόνια Πολλά, Καλή μου Παναγιά!!!

Η ποιητική συλλογή του κυρίου Ανδρέα Κλουτσινιώτη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος και το κρασί στην Ελλάδα του χθες και του σήμερα.